vuprosi-dr-vasilev

Ако имате въпроси, ако се нуждаете от съвет от специалист уролог, ако искате да Ви отговорим бързо и веднага – не се колебайте да ни позвъните, за нас това е голямо улеснение:

тел. 0898 765 649 за директен контак с Д-р Васил Василев – Уролог

Предлагаме и този раздел от сайта на всеки желаещ да зададе писмен въпрос свързан с мъжката полова система. Не се колебайте да ни пишете – контакта с вас е важен за нас. Ангажираме се да Ви отговорим максимално бързо, компетентно и изчерпателно.

Правилата за ползване и коментиране в сайта и форума са сходни с тези в сайта и молим всички участници да се запознаят с ТЯХ преди да коментират в него.

814 коментара

  1. Здравейте,
    Баща ми е с увеличена простата и инконтиненция, с прекаран инсулт е. Има ли възможност за медийаментозно лечение на инконтиненцията? Приема Уромакс, но е дава ефект?

  2. Здравейте! Докато приемах медикамента Мотилиум (домперидон), по някакъв начин се увреди механизмът на ерекцията при мен. Либидото ми рязко намаля, ерекцията ми е непълна. Вече мина доста време, откакто спрях да приемам Мотилиум, но еректилните смущения не отшумяват. Според Вас с какъв специалист трябва да се консултирам? Дали терапия с допаминов агонист би била уместна в моя случай? Предварително Ви благодаря!

  3. Здравейте София Добрева,
    Има възможност за медикаментозно лечение, но ако то няма ефект можеби ще е добре на баща ви да бъде поставен катетър при условие, че не може да бъде извършено оперативно лечение.
    Успех!

  4. Здравейте Слав Славов,
    Би трябвало след спиране приеама на медикамента да се възтанови състоянието ви. Не предприемайте самолечение преди консултация с лекар. Добре е да посетите лекар-уролог за консултация.
    Успех!

Вашият коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Публикуане