bolesti-na-mujkata-polova-sitema

Болестите на мъжката полова система са често срещани и засягат предимно млади мъже в активна и репродуктивна възраст, а раздела от урологията, който се занимава с тях се нарича андрология (от гръцки andros – мъж). Подобно на гинекологията при жените, в обзора на андрологията влизат чисто мъжки болести, засягащи половата и репродуктивна система на мъжа.

В този раздел на сайта, Ви представяме изчерпателна и достоверна информация за най-честите мъжки проблеми, като материалите, публикувани в него са базирани на научни сведения, изследвания, както и опита на специалистите в съответната област.

Фимоза

kakvo-e-fimoza-1

Това е често срещан мъжки проблем на кожата на пениса, която е тясна и не позволява главичката да се заголва свободно и води до дискомфорт и болка по време на полов акт.

Късо гемче

kuso-gemche-penis

Гемчето е тънката кожа отдолу на главичката на пениса, която може да е къса при някои мъже и да води до болка и теглене – лечението му е лесно, бързо и безкръвно и се нарича лазерна френулотомия.

Слаба ерекция

erekcia-mehanizum-penis-450x220

Проблемите с ерекцията и слабата потенстност засягат много мъже на 40 годишна възраст. Предлагаме ви информация  за тяхното диагностициране и съвременните методи на лечение.

Преждевременна еякулация

prejdevremenna-eqkulacia-izdurjane

За преждевременна еякулация (ПЕ) говорим, когато мъжа свършва много бързо (по-малко от 30-60 секунди) и не може да контролира и забави изпразването.

Варикоцеле

varicocele-anatomia

Това е подуване на вените на тестиса в ляво, което може предизвиква тъпи болки или тежест в тестиса или да доведе до намалена оплодителна способност.

Хидроцеле

hydrocele-tumb-info

Това е състояние, при което в тестиса се събира вода, съответно подуване на скротума,   което понякога много плаши мъжете, а реално не представлява нищо сериозно.

Обрязване

klasichesko-obrqzvane

Циркумцизиото е медицинската дума за обрязване и представлява кратка оперативна интервенция, при която се отстранява част от кожата на главичката на пениса и с която се лекува фимозата.

Бели пъпчици по пениса

Преди

Белите пъпчици по главичката на пениса, наричани още Pearly Penile Papules са често срещан козметичен проблем при мъжете, който може много лесно бъде премахнат с кратка лазерна процедура.

1. Здравейте Антоан,
    Да възможно е да е алергична реакция от препаратите, може да е някаква инфекция.Без да го видя няма как да ви кажа със сигорност.Моят съвет към вас е да се консултирате с колега дерматолог защото проблема е кожен.

2. Даниел

Благодаря

3. Здравейте Даниел,
    Ако вие сте в активна фаза на заболяването и имате полов контакт без предпазни средства със сигорност ще заразите и партньора.Лечението на гениталния херпес в някои от случаите се осъществява с противовирусни препарати, локални кремеове, имуностимуланти, а понякога и комбинирана терапия.Моят съвет към вас е да посетите лекар за да ви прегледа и да бъде назначена терапия за лечение и на двамата партньори.

Задайте ни въпрос

clear formSubmit