lechenie-na-prostata

Обикновено пациентите търсят лекарска помощ по повод на техните оплаквания с уринирането, а не защото имат увеличена простата. Именно симптомите и оплакванията, който нарушават качеството им на живот са мотивацията, която ги кара да се консултират с уролог. За това, лечението на доброкачествено увеличената простата би трябвало да бъде комплексно и симптомо-ориентирано, т.е. към облекчаване на проблемите с уринирането (т.нар. Симптоми на Долните Пикочни Пътища), а не само базирано на това дали простата е увеличена или не, тъй като понякога пациентите с големи оплаквания нямат  и обратното – такива с малки простати имат силно нарушено качество на живот.

Вижте видеото за модерните методи за лечение на просатата:

Важно е да споменем, че уголемена простата, категорично не означава автоматично операция. В зависимост от симптомите, тежестта им и наличните усложнения, лечението на симптомите на долните пикочни пътища може да бъде различно, като за всеки метод има контретни показания, на който ще се спрем в съответните раздели:

АКТИВНО НАБЛЮДЕНИЕ
МЕДИКАМЕНТОЗНО ЛЕЧЕНИЕ

ОПЕРАТИВНО ЛЕЧЕНИЕ

Още статии за лечение на простатата:

2 Коментара

1. Здравейте,
    Днес баща ми си направи ехограф на вътрешните органи.На заключението пише простатна жлеза с размери 55/46,задебелена капсула , окръглена хипоехогенна зона 18 мм.Той е на 59 години.Трябва ли да се направят допълнителни изследвания?
    Благодаря Ви!

2. Здравейте Румяна Беличева,
    Необходимо е да се изследва PSA и с резултата да се консултирате с лекар-уролог.