Урологична физикална терапия

Най-новите услуги в Урологичен кабинет Д-р Василев са свързани с урологичната физикална терапия, с която целим подсилване на ефекта от лечението и облекчаване на болките и симптомите при различни упорити проблеми като хроничен простатит и еректилни дисфенкции чрез различни физикални и физиотерапевтични методи.

BTL Diatermie

Високоинтензивен

лазер

Мощен лазер от най-ново поколение за физикална терапия при хроничен простатит. Благодарение на високия интензитет на лъча, прониква в дълбочина и трайно облекчава болката.

Ударно-вълнова (Shockwave) терапия

Ударно-вълновата терапия (Shockwave) е метод за неинвазивна апаратна терапия на проблеми с ерекцията и бактериален простатит. При нея се използват пневматично-генерирани импулси, с които се третират различни зони от пениса и малкия таз. Това дови до образуване на нови кръвоносни съдове в пениса и подобряване на потентността, а при простатит – подтискане на възпалението и засилване на оздравителните процеси.

udarno-vulnova-shockvave-terapiq-vassilev1

Лазерпунктура

Техника за физикална терапия на базата на класическата китайска медицина, при която върху акупунктурните точки се работи с най-съвременен терапевтичен лазер. Подходяща при пациенти с еректилни дисфункции и преждевременна еякулация.

Фокусирана магнитна терапия

при инконтиненция

Урологичен кабинет “Д-р Василев” вече е оборудван с единствената в България апаратура за високо-интензивна фокусирана магнитна терапия на инконтиненция на урина. Технологията е от най-ново поколение и позволява напълно безболезнено и ефективно лечение на различни степени на изпускане на урина при жени и мъже. Системата помага успешно и при други урологични проблеми като еректилни и сексуални дисфункциипростатитпроблеми с плодовитостта.

incontinencia-impulsna-terapiq

Урологичен кабинет „Д-р Василев“

тел. 0898 765 649

ул. Г.С. Раковски №186, София

След първоначален преглед и консултация в нашия кабинет, всеки пациент получва препоръка за индивидуален курс на лечение в зависимост от специфичните му оплаквания и общото състояние на организма.