Ако имате въпроси, ако се нуждаете от съвет от специалист уролог, ако искате да Ви отговорим бързо и веднага – не се колебайте да ни позвъните, за нас това е голямо улеснение:

тел. 0898 765 649 за директен контак с Д-р Васил Василев – Уролог

Предлагаме и този раздел от сайта на всеки желаещ да зададе писмен въпрос свързан с простатита. Не се колебайте да ни пишете. Ангажираме се да Ви отговорим максимално бързо, компетентно и изчерпателно.

В отговор на повечето въпроси относно простатита ви предлагаме следната статия, посветена на това заболяване.

Правилата за ползване и коментиране във форума са сходни с тези в сайта и молим всички участници да се запознаят с ТЯХ преди да коментират в него.

1. Здравейте Ivo,
    За оперативно лечение е трудно да се говори тук по интернет. Нямам почти никаква информация за вас, дори незнам на колко години сте. Препоръчвам ви да си проведете shockwave терапия при хроничен простатит или да си запишете час за преглед.

2. Здравейте, приятеля ми има болка и дискомфорт между тестисите и ануса в седнало положение/подпирало му/, парене при уриниране и секрет. След като даде урина и еякулат не бяха изолирани бактерии. Изписаха му Сумамед -два курса по 3дни . Но вместо да изчезнат симптомите се усилват. На ехограф простата е леко увеличена. Казали са му че има неуточнен уретрит. Всичко това оказва влияние и на нервната му система и е много изнервен. Дали лечението е правилно?

3. Здравейте Ема,
    При такива оплаквания е необходимо да се приема по-дълго време медикаментозна терапия. По принцип има по-силни антибиотици от предписания на вашия приятел.

4. Здравейте докторе,възможно ли е бактериите когато са вътре в калцификатите да причиняват възпаление,или само когато излязат от калцификатите тогава причиняват възпаление.

5. М, 24г. Здравейте, от около 3г. имам симптоми на простатит, но на приливи и отливи и не съм му обръщал толкова внимание. От около месец обаче симптомите се засилиха, но най-неприятното е че изпитвам странно усещане в члена и перинеума – чувство подобно на напрежение и постоянна възбуда без ерекция или стимули, което много ми пречи и на съня и на всичко, поради стреса от чувство. Четох, че простатита може да влияе на нервите около половите органи и поради това да изпитвам това ужасно чувство. Моля за отговор. Благодаря.

6. Здравейте Иво,
    Без преглед е трудно да се постави диагноза. Може и да нямате простатит. Моят съвет към вас е да си направите микробилогично изследване на еякулат и с готовите резултати да посетите лекар за преглед с ехография. Така ще започнете от някъде да изключвате диагнозите докато се установи проблема и се предприеме адекватно лечение.

7. Здравейте доктор Василев! Хроничният простатит влияе ли на плодовитостта при мъжете.

8. Здравейте доктор Василев. Искам да Ви попитам, ако пациент с хроничен простатит се зарази с корона вирус, възможно ли е симптомите на хроничният простатит да се изострят изключително бързо и силно.

Поздрави Пламен.