vuprosi-dr-vasilev

Ако имате въпроси, ако се нуждаете от съвет от специалист уролог, ако искате да Ви отговорим бързо и веднага – не се колебайте да ни позвъните, за нас това е голямо улеснение:

тел. 0898 765 649 за директен контак с Д-р Васил Василев – Уролог

Предлагаме и този раздел от сайта на всеки желаещ да зададе писмен въпрос свързан с простатита. Не се колебайте да ни пишете. Ангажираме се да Ви отговорим максимално бързо, компетентно и изчерпателно. 

В отговор на повечето въпроси относно простатита ви предлагаме следната статия, посветена на това заболяване.

Правилата за ползване и коментиране във форума са сходни с тези в сайта и молим всички участници да се запознаят с ТЯХ преди да коментират в него.

73 Коментара

  1. Здравейте д-р Василев, имам болка в левия тестис, която е непостоянна и не много силна, но ме притеснява повече от месец. Пуснах си PSA -1.96 e резултата. В урина седимент имам 2 левкоцита. Какво ще ме посъветвате ?

  2. Здравейте Диян Петров,
    Причините за болката могат да бъдат най-различни.ПСА няма нищо общо с дискомфорта който изпитвате в тестиса.Моят съвет към вас е да се консултирате с лекар за да ви прегледа.Проблема може да не е урологичен, а хирургичен.
    Успех!

  3. Здравейте докторе ,на 49 г съм преди около 3 седмици се появи лека болка между ануса и тестисите температура 37.5 И обща отпадналост уринирането беше затруднено и често особено нощем отидох на уролог оказа се че простатата е увеличена предписа антибиотика таваник за 7 дни след което направих рса 54 беше стойността уролога каза че е рано за биопсия въпреки високата стойност и предписа антибиотика бисептол и други хапчета за простатата урининирането се нормализира но тази силна отпадналост продължава вече 10 дена ,доктора каза че е от инфекцията и да продължавам да пия антибиотика възможно ли е да продължи толкова дълго тази отпадналост и дали да не настоявам

  4. И дали да не настоявам за биопсия остават още 4 дни да пия антибиотик

  5. Здравейте Румен,
    В такива случаи се приема антибиотик за по-дълъг период от време.Биопсията в случая не е спешна.Един месец след приема на последният антибиотик се прави контролен ПСА и се преценя какво да е поведението на лечение при пациента.
    Успех!

  6. Здравейте,след преглед при уролог ми поставиха диагноза хроничен бактериален простатит с 30 % калцификати в простатата.

    Доктора ми каза,че хроничният простатит не се лекува,и ми каза да не се фиксирам в него.За мен това не е решение,според вас ако приема антибиотици венозно за по-дълго време(20-30 дни) Дали ще мога да унищожа инфекцията?

  7. Здравейте Денис,
    Лечението на това заболяване е продължително и бавно, но не и невъзможно. Венозните антибиотици са крайна мярка и аз лично не ви ги препоръчвам, но незнам колко е тежък проблема при вас и как е лекуван до този момент.
    Успех!

  8. Здравейте,доктор Василев! Изминаха 2 месеца от последния ми антибиотичен курс,(лекувам хроничен простатит от почти 8 години) двете последни изследвания ми показаха отрицателен резултат за първи път,симптоми обаче имам.Според Вас дори и да съм унищожил бактериите възможно ли е да продължа да имам симптоми?
    Или да имам симптоми много дълго време от продължилото с години възпаление(ако е така в какъв период от време може да имам симптоми?)

  9. Здравейте Пламен,
    След като имате все още симптоми и оплаквания е необходимо лечението да бъде продъжено т.е. все още не сте излекуван напълно.
    Успех!

  10. Здравейте доктор Василев!

    Опитах всичко възможно да излекувам моя хроничен простатит с орални антибитоци но няма резултат(имам прекалено много калцирани зони в простатата) искам да Ви попитам крие ли големи рискове ако опитам да инжектирам антибиотика през уретрата?
    поздрави

  11. Здравейте след преглед при уролог се установи хроничен простатит.

    Вашият колега ми изписа 6 седмици ципрофлоксацин, но тъй като имам проблем със стомаха отказах.
    Има ли вероятност да приемам 2 пъти на ден левофлоксацин венозно за 6 седмици тъй като бактерията е чувствителна и към лево.?

  12. Здравейте Найден,
    Антибиотика който ви е изписал колегата действително дразни стомаха. Моят съвет към вас е да се консултирате със него и да го смените с дрг антибиотик който да приемате през устата.
    Успех!

Вашият коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Публикуане